dinsdag 5 mei 2015

Rustdag

In een trainingsprogramma zitten ook rustdagen. Vanmorgen had ik het daar even moeilijk mee, want op een vrije dat wil ik graag wat kilometertjes maken. Maar oogde rustdagen moeten in ere gehouden worden.

Gelukkig hadden de weervoorspellers het niet bij het rechte eind vandaag en konden we toch nog zonder al te veel regen naar buiten. En ja, als je man graag jachthonden traint en goede vrienden met hun hond komen trainen, dan is het een goed moment om mijn camera weer ons onder het stof vandaan te halen.

Voordat de honden het water in mochten en te veel mochten rennen (dan hijgen ze zo lekker op de foto), heb ik wat foto's van Max en Sara gemaakt.










Dus hierbij een compilatie van een paar foto's van Max en een paar van Sara.

Heerlijk om weer eens met fotografie bezig te zijn. Ik krijg er weer zin in.

En Belinda, dit was alvast weer even oefenen voor als Floor straks een beetje gewend is bij jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen