donderdag 14 mei 2015

Update

Mijn trainingsschema vordert. Inmiddels ben ik halverwege week 2. Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn vorderingen, maar ik snap ook dat platte tekst niet zo heel interessant is.

Het probleem is dus dat als ik train,  ik ook heel serieus train en niet wil stoppen om foto's te maken. Ik geniet wel van wat ik om me heen zie, maar stoppen betekend een andere hartslag en een tragere tijd.

Het gaat dus nog een uitdaging worden om jullie wat aantrekkelijkere blog berichten te geven, zonder dat ik vind dat mijn trainingen hieronder lijden.

Morgen ga ik voor de sport medische keuring, het enige wat mij (op onverhoopte blessures na) nog van de halve marathon af kan houden.

De inschrijving is inmiddels gedaan en voor moederdag heb ik een tegoedbon voor het marathonshirt gekregen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een erg gaaf shirt vind.



Meer Eindhoven kan het niet zijn. En gelukkig een beetje neutrale kleur, ook niet erg wat mij betreft.

Naast het hardlopen probeer ik wat te schetsen, aquarelleren (al durf ik mijn schetsen niet altijd aan mijn aquarelkunsten toe te vertrouwen) en sinds kort ben ik aan het trachten om zgn zwel-schriften te schrijven met een dip-pen, dus een soort kroontjespen en inkt. Een behoorlijke uitdaging, want vooralsnog lukt het me niet eens om de pen goed schrijvend te krijgen, de ene keer loopt er te veel inkt vanaf en de andere keer krijg ik er geen inkt vanaf. Ik ben dus nog wel even zoet met probeerseltjes,  voordat ik jullie hier iets van durf te laten zien. Even geduld dus aub!

grt

Margot

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen