zondag 31 mei 2015

Wedstrijd planning voor het najaar

Zo, ik denk dat ik mijn lijstje met wedstrijden voor het najaar al gevuld heb.

Uiteraard staat de halve marathon van Eindhoven op 11 oktober als hoofd prioriteit op mijn lijstje

Daarnaast wil ik nog heel graag een keer de Zevenheuvelennacht lopen. Die is "maar" 7 kilometer, maar heeft vorig jaar toch wel een behoorlijke indruk achter gelaten. Vanavond gaat daarvoor de inschrijving open, dus deze staat ook op het lijstje.

Verder kwam mijn loopmaatje van de week met het idee om de Bridgetobridge in Arnhem te gaan lopen. 10 Engelse Mijlen, of te wel 16,1 kilometer op 13 september. Past best in mijn trainingsschema richting 11 oktober, dus waarom niet. Frank en Edith geen wedstrijden met de honden, dus kunnen Luc en ik lekker gaan lopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen