zondag 4 oktober 2015

Eindelijk..

Na een enorm drukke tijd, waarin we echt veel hebben moeten regelen, is dit weekend eindelijk een weekend, waarin we wat tijd voor onszelf hebben. Vrijdag zijn we met zijn viertjes naar de musical SPIJT! geweest. Lekker om een keer met het hele gezin op stap te zijn.

Zaterdag is voor Frank zijn enige uitslaap dag, dus dan rommel ik 's morgens wat in huis. Dit keer heb ik de enorme berg strijk was weggewerkt. Dat geeft meteen een heerlijk opgeruimd gevoel voor de rest van het weekend. Daarna zijn we samen de boodschapjes gaan doen en moesten er nieuwe overhemden gekocht worden. In Veldhoven hebben we nu een super leuke herenkledingzaak gevonden, waar we dus 3 nieuwe overhemden scoorden.

Nu we toch even lekker samen weg waren zijn e ook meteen gaan kijken voor een nieuwe eethoek. De stoelen van ons oude eethoek vallen zowat uit elkaar na 23 jaar en nu we de antieke kasten van Frank zijn moeder in huis hebben staan, mag er ook best iets anders bij.

Van een collega van Frank hadden we een zaak eveneens in Veldhoven getipt gekregen, dus daar zijn we heen gegaan. een goede tip, want ze hadden meer dan genoeg keuze. Na 3 rondjes door de zaak, hebben we voor deze gekozen:


De stoeltjes zitten echt heerlijk en de tafel is lekker groot. Wordt hopelijk een echte leeftafel oor het hele gezin.

's Avonds zijn we samen met opa Piet (de vriend van Frank zijn moeder) bij een oom en tante van Frank gaan eten. Heerlijk bijgekletst en lekker gegeten, iets om nog eens te herhalen dus.

Omdat het gisteren word cardmaking dag was en ik het tijd begin te vinden om weer eens lekker in mijn hobbyhoek te gaan zitten en wat te ontspannen, heb ik tussendoor dit weekend de projecten van "stempel mee" gemaakt. Uiteraard met een eigen invulling en met restjes van allerlei papiertjes die ik gebruikt heb voor de tags van Belinda die nog op mijn bureau lagen.



De muisjes kaart gaat naar de dochter van mijn collega, die woensdag 5 wordt en de andere kaartjes zijn voor de voorraad, kom ik er misschien ook weer eens toe om iemand een kaart te sturen. Ook dat is er de afgelopen tijd bij in geschoten.


 
Zo meteen ga ik nog even een rondje rennen, want ook al loop ik volgende week de halve marathon niet. Het zou toch wel lekker zijn gewoon voor mezelf, om de 10 kilometer een beetje lekker uit te lopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen