zaterdag 31 oktober 2015

Helaas!

Vandaag even een berichtje zonder foto's. Wel even een update.

Inmiddels zit de herfstvakantie er hier weer op. Maandag mogende weer volle bak aan de slag met zijn viertjes. Maar we hebben wel genoten van de herfstvakantie. Afgelopen maandag zijn we vertrokken naar Hof van Saksen in Nooitgedacht (Drente) een mooi park van Landal, wat net iets luxer is dan de meeste Landal parken. We hadden eigenlijk maar één doel en dat was tot rust komen.

Na een behoorlijke heftige periode waren we hier met zijn alle wel even aan toe en dat is gelukt. Ik kan helaas niet zeggen dat ik alle vermoeidheid uit mijn lijf kwijt ben, maat het ergste is weg. Nu zorgen dat dat weg blijft.

We hebben heerlijk gewandeld en gezwommen, in het huisje gegourmet, uit eten geweest en gewoon lekker een boek gelezen. Niets bijzonders, als je genieten van elkaar niet bijzonder noemt.

Wacht ff, op het kleine fototoestelletje heb ik wel een paar foto's staan. Ff kijken of dat wat is.

Ja, toch een paar fotootjes


Wandelen over het boomtoppend bij Borger. Frank en de kinderen waren er een paar jaar geleden in de zomer al geweest, maar toen ben ik bij de honden gebleven. Nu was het niet zo warm en kon Sara even in de auto blijven (Bas was  in het huisje blijven slapen), dus kon ik of mee.




En omdat de kinderen niet graag op de foto gaan heb ik Sara maar gefotografeerd.


Iedere dag is er wel iemand met Frank op stap gegaan voor zijn nieuwe hobby. We hadden maat 2 fietsen bij ons, dus konden er ook maar twee mensen tegelijk aan geo-catchcen. Je komt nog eens op paden waar je anders nooit zou komen, maar voor de catch zelf hoeft het voor mij niet zo, gelukkig zijn Frank en de kinderen enthousiaster.


Gisteren zijn wen weer thuis gekomen en voor vandaag had ik nog een dagje KreaDoe met Elf op het programma staan. De beurs was niet zo heel spannend, maar dat komt denk ik meer door dat wij precies weten wat we wel en niet willen hebben en ons een beetje buiten de standaard hobbits aan het begeven zijn.

Stempels hebben we in overvloed en onze huizen staan vol met allerlei verfjes en inkthes. Toch is het leuk om over zo'n beurs te lopen. Nog leuker is het om naderhand samen  een glaasje bier/wijn te drinken met een lekker hapje er bij.

Aangezien ze op de beurs niet zoveel hebben voor het tekenen, heb ik maar besloten om me op te geven voor een thuiscursus portret tekenen. Ik ben al even op zoek naar een vorm van tekenen, waarin ik mijn rust kan vinden. Ik denk dat dat met portretten zou kunnen lukken. Het is gedetailleerd werken, zonder precies iets te moeten. Verder bevat de cursus een stuk aquarel, wat ik een mega gaaf medium vind.

Ben benieuwd wanneer ik de cursus in huis heb, zal jullie wel wat resultaat laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen