zondag 17 januari 2016

Toepasselijk!

Voor iedereen die dit leest en mij een beetje kent, ik moet het gewoon even kwijt, zonder ind details te treden, maar deze tekst kwam ik net op FaceBook tegen en hij lijkt zo akelig toepasselijk,


Ben ik gewoon te gevoelig of is er meer aan de hand? Ik weet het even niet, maar heb het gevoel dat ik met mijn leven in een overgangsfase zit van wat naar wat weet ik niet, maar ik zou graag weten waar het uit komt, want op dit moment voelt het allemaal erg zwaar en lijkt het alsof mijn leven om mij heen niet meer bij mij past, zonder dat ik weet waar ik uit ga komen.

Mocht iemand positieve feedback voor me hebben, dan zijn die meer dan welkom

1 opmerking:

  1. Lieve schat, zitten de zwarte wolken weer op de hielen? Je bent zo'n lieve, trouwe, fijne, hartelijke, meedenkende en steunende vriendin. Die sterke kant dus. Maar je zwakke kant mag je ook bij ons tonen. En roepen waar je behoefte aan hebt. Je mag wat egoistischer zijn en jezelf op 1 zetten.best lastig met een gezin die ook zijn aandacht nodig heeft. Maar probeer toch die ruimte voor je zelf te maken. En laat mensen binnen die je daarbij willen en kunnen helpen, hou ze niet op afstand. en is rust wat je wil, is dat ook goed. Maar als je een hulplijntje nodig hebt, grijp ze dan gerust vast en we zijn er. Knuf.

    BeantwoordenVerwijderen