dinsdag 24 januari 2017

Pfffff.....

Al een tijdje niets geplaatst en helaas komt daar de komende tijd niet veel verandering in.

Ik heb een vol maar erg leuk leven. Dus ben ik altlij als ik af en toe even de tijd heb om niets te doen.

Toch even snel een paar foto's die ik onlangs gemaakt heb. Begin beetje bij beetje best trots  op mijn fotografie te worden.



Als eerste Guus, een mooi manneke, het zoontje van mijn oude buurmeisje, of te wel de kleinzoon van mijn buren. Om eerlijk te zijn ben ik niet meer zo van het gefrunnik met babies en die ik liever geen newborn shoots meer, maar zo puur natuur en relaxed, vind ik het wel erg mooi en leuk.



 Ten tweede uiteraard Bart en Manon. Mijn nichtje en inmiddels haar man. Wat is het leuk en waardevol om dit voor ze te mogen doen. Ik heb er van genoten om samen met hen deze foto's te maken. Het is een erg mooie reportage geworden.


Aangezien we midden in de winter zitten, kon ik het natuurlijk niet na laten om het schitterende licht wat je nu kunt hebben te gebruiken om een paar mooie foto's van onze honden te maken. Even snel, want koud was het wel.


En tot slot een aantal foto's van een workshop. Samen met Arienne, Frank en een vijftal honden een dag aan de gang met fotografie. We moesten er een spek gladde weg naar Hoofddorp voor trotseren, maar dat vergeet je snel als je de foto's ziet.


Hopelijk heb ik snel weer wat tijd om andere dingen te maken en te plaatsen, maar voor nu zijn jullie weer even helemaal bij.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen